top of page

Güzel İnsan

Hayat

Hayatın tüm zorluğuna inat, kare kare ilerlemektir, Zorlukları tek tek aşmaktır, inat ederek. Battığın anda pes etmemektir, görülecek ışığı fark ederek. Tekrar istemektir, ışığın görüneceği yolu bilerek. Hayatın, mutluluğa açılan karelerini görmektir kimi zaman, Kimi zaman kareleri birleştirmektir, "puzzle" misali tamamlamak için uğraşılan. Zorluklarla oluşturmaktır o "puzzle"ın her parçasını, Sadece görmektir, istenilen parçasının ekleneceği eksikliği. Yürümektir belki düşüncesizce, Yürümektir doyasıya, rüzgârın verdiği muhteşem duyguyu içinde hissederek, Yürümektir kare kare sessizlik içinde, Yürümektir düşüncelerin hüküm sürdüğü duyguları hissederek.

(8 Ekim 2009)

***

Bir An

Bir hayaldin aklımdaki, her an düşündüğüm;

Bir hayaldin gecelerde, rüyalarımda süslediğim;

Bir hayaldin gündüzleri sürekli yaşadığım;

Bir hayaldin hayalimi rüyalara sakladığım.

Gözlerimi açsam, korkardım sensiz olacağımı düşünerek,

Düşünürdüm sürekli hayal penceresini açmanın verdiği mutlulukla.

Pencereden giren güneşin, esintinin verdiği mutluluğu düşünerek;

Senin olmanı hayal ederdim yanımda, sabahın verdiği umutla.

"Bir an" derdim, yanımda olsan;

"Bir an" derdim, ellerimi tutsan;

"Bir an" derdim, gözlerime baksan;

Hayal olup kalırdın sensizliğin gecesinde.

(5 Eylül 2009)

***

Yürüyorum

Aydınlığa doğru açtığım penceremde, bir kuş gibi kanat çırpışlarımı görüyorum her sabah.

Saçlarımı savuruyorum o tazecik sabahın esintisinde;

Yeni bir güne uyanmanın verdiği mutluluğu içimde hissederek,

Yeni bir sabahın şarkısını mırıldanarak içimde.

Yürüyorum o günün verdiği mutluluğun coşkusuyla,

Yürüyorum önüme bakmadan.

Saçlarımı savurarak ulaşmak istediğim yolu,

Aşıyorum hiç engel tanımadan.

(1 Eylül 2009)

***

DSC02549.JPG

Hayalim Oluyordun

Hayalim oluyordun, günlerce haykırışlarımı duyuramadığım gecelerde.

Uzaklara bakıyordum, hayalimde esen meltemin saçlarını savurduğu gün batımı seyrinde.

Ufak bir bakış, ufak bir dokunuş hayaliydi özlediğim.

Tutmak ve bir daha bırakmamaktı kurduğum hayalin gecesini gündüzüne katan.

Bir gülüşüm oluyordun bazen,

Bazense tedirginliğim.

Sıkıca sarıldığım anlarda kurduğum hayallerin üzerinden geçen bulutlar,

adeta bir kuş izlenimi veriyordu, özgürce uçmak için can atan.

Bırakmaya korkuyordum ellerini, bulutların ellerimde dağılması endişesini taşıyarak.

Saçların dalgalanıyordu meltemin esintisinde.

Hani bahsettim ya hayalini kurduğum o meltemden:

Esmek ve o temiz deniz kokusunu yüzümüze buyur etmek için uğraşan,

Hani ılıklığını iliklerimize kadar hissettiğimiz, bizi kendimizden almak için uğraşan.

Hani inatla saçlarını savuran, adeta denizin dalgası gibi üzerinde barındırdığını alıp götüren.

Hani beni benden alan o güzelliğini sol yanımda hissetmeme sebep olan.

Bazen beklediğim oluyordun, uzun uzun denizin öte yanındaki kayalıklara bakmama sebep olan;

Bazen kavuştuğum oluyordun, denizin en saf hâlini görmemi sağlayan;

Bazen rüyam oluyordun, sana istediğim gibi davrandığım;

-Rüyalarıma da karışamazsın ya-

Bazen de sevdiğim oluyordun gecenin gündüzle, gündüzün geceyle kavuştuğu saatlerde.

Sen benim hayalim oluyordun, sana hasret yaşadığım gecelerde.

Sen benim hayalim oluyordun, seni andığım günlerde.

Sen benim hayalim oluyordun, seni hissettiğim saatlerde.

Sen benim hayalim oluyordun, seni sevdiğim her saniyede.

(26 Eylül 2009)

Güzel İnsan'a saygıyla...

Featured Posts
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page