top of page

Eğitimin Çilesi

Devletin başına gelen her siyasi iktidar, öncelikle Millî Eğitim Bakanlığı'nda yapacağı işlere odaklanır. Koalisyon kurulacağı zaman, partilerin ilk talip olduğu bakanlık Millî Eğitim Bakanlığı'dır. Çünkü kendi düşüncelerini dayatabilecekleri, kendilerine rant sağlayacakları büyük ve önemli bir bakanlıktır Millî Eğitim Bakanlığı.

Partiler değiştikçe eğitim sisteminde sürekli değişiklikler olur. Gelenler, gidenlerin yaptıklarının üzerine koymak yerine tamamen kendi düşünce yapısını eğitimin içine bulaştırırlar.

Adında "eğitim" olan bakanlıkta, bakanlar eğitime o kadar uzaktır ki, gelmiş geçmiş Millî Eğitim bakanlarının içinden sadece 5 tanesi "eğitim"den mezun olan kişilerdir.

Toplumsal kalkınmanın yolu eğitimden geçer. Kişisel hırsları için yapboza dönüştürülen eğitim sistemi şu an kan ağlıyor. Öğrenciler, aileler, öğretmenler; yani "eğitim"in içinde olan herkes mutsuz.

Özgür bırakın eğitimi, kendi işimizi kendimiz yapalım.

Featured Posts
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page